Mindre jobb mer soltimmar

Halllååå gott folk...
Har funderat länge nu på vad man ska göra med livet, vad ska man jobba med liksom ?
Tror det är en vanlig frågeställning varje människa har funderat över men det är bara att sluta tänka för det finns inget vettigt svar utan det är bara att gå på magkänslan. Däremot så kom jag på en grej som alla skulle tycka va en bra grej. Så här va, eftersom vi har så lite sol i Sverige så tycker jag att när det blir varmt och soligt dom få veckor vi har i Sverige så borde man få gå hem tidigt. Alltså om värmen stiger över 25 grader så får alla som jobbar gå hem/ut och ta vara på den sol som finns. Jag tror att i och med att vi gör detta så kommer alla depressiva människor att minska i antal vilket är en bra grej om ni frågar mig?!
Vad tycker ni läsare om detta(Lamin) ?
På återseende....

Kommentarer
Postat av: din andra läsare

hahaha vad söt du är min älskling

2010-06-01 @ 12:29:53
Postat av: strauss

låter som en bra plan.. en väldigt bra plan...

2010-06-01 @ 23:34:14
Postat av: Jean-Paul

Äntligen e du TBX, hört så mycket gott om ditt bloggande:D hahaha

2010-06-02 @ 15:56:54
Postat av: lamin

håller med till 100% kunde inte sagt det bättre själv

2010-06-02 @ 16:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0