Solna är Stockholm rövhål

Whats up Lamin?
Har precis varit på Anatomic i Solna där jag hämtade mina nya och helt makalösa sulor som ska göra att min benhinneinflammation, ni som inte har det tycker säkert att det är jätte töntigt men har man riktig benhinneinflammation så vet man att det inte är någon lek!
Iallafall så åkte jag till Solna och skulle hämta dom och från mig till Solna är det ca 5 min med bil men nej nej, 45 min senare kommer jag hem och är helt rasande. Om man som kommun väljer att vara en industri kommun som Solna är så får man för fan se till att bilarna kommer in och ut, utan att man ska behöva sitta i 45 jävla minuter...
Lösningen på denna problemlösning är att skapa en direktväg från Solna till Essinge leden(E4:an), men tror ni att någon jävel har tänkt på det ? näää precis så jag borde få nobelpriset i miljötänkande och fredspriset, inte Obama.
Om köerna inte skulle finnas så skulle det vara mer fred på denna jord punkt slut, detta är ett lite mer genomtänkt fredslösning än Obamas - Vi kanske ska dra tillbax trupperna från Irak...
Nu tänkte jag njuta av solens närvaro
ps. Linas nagel har gott av så man kanske ska stanna hemma idag :P

Kommentarer
Postat av: Lina

hahaha du är verkligen min ljuspunkt i livet! skulle aldrig överleva en bruten nagel utan dig..



p.s. gått av....

2010-06-03 @ 13:10:25
Postat av: brunis

Lugn tjulleeeee, när ska vi ta en öl?

2010-06-03 @ 14:33:14
Postat av: ser mig sjalv som den tredje lasaren dara

Men det ar ju GOTT med naglar!!

2010-06-04 @ 02:03:05
Postat av: ps. den tredje lasaren ar jag (emma da shiat cole)

Sveriges i sarklass basta blogg.

2010-06-04 @ 02:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0