Sjukt rolig helg

Hej hej hej,
Hoppas alla mår bra och har haft en trevlig helg för snart måste man jobba igen...
Jag har iallafall haft en bra helg med många aktiviteter, i fredags hade vi match mot Arlanda Jets och vi vann med 27-12 och det var en sjukt roligt match inte bara för att vi vann utan det var bara roligt att spela fotboll.
Sen är det alltid roligt att ha en bra match själv och det hade jag men jag skryter inte om det(bara lite)
Hade en skit snygg td som kommer här nere:

Så ska det se ut :P
Sen i lördas så åkte jag, Jimmie och CH ut och spelade min första golfrunda(18)
Gick faktiskt helt okey med tanke på att det var min första gång som golfare och jag var lite skadad från fredagens match. Första hålet sköt jag iväg massa bollar men sen gick det skit bra vid 4-5 hålet, men vädret var inte på vår sida denna gång så jag hoppas det blir finare till nästa gång för en nästa gång blir det garanterat :D
Efter golfen åkte vi hem och jag och prinsessan tog cyklarna till Jimmie och Sanna för att kolla på fotbollen och äta massa god mat!
Hur mysig helg har inte jag haft ra ????? jävligt mysig!!!!
Men nu ska jag ta hand om min trötter *hihih*
Vi ses på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0