Lördagskväll

YO YO YO Tjulle mannen här!
Har precis varvat ner från en hektiskt dag med en massa roliga aktiviteter. Började dagen med att åka ut till den vackraste idrottsplats jag nånsin sätt, denna idrottsplats hette Sollentuna vallen så får ni tillfälle att åka dit och spela/titta så gör gärna det på en solig dag. I alla fall så var vi där och gjorde massa jobb med vårt nya företag Ultimate performance där vi är inriktade på att hjälpa unga idrottsspelare att träna rätt så man slipper idrottskader om jag ska fatta mig kort.
Efter vi hade jobbat klart i Sollentuna så åka jag och min bro till Zinken för att spela match mot SMM, matchen gick så där till en början då ingen var i sitt så kallade "A-game" men till slut kom vi ihop som ett lag och började spela fotboll. Dagens trupp var väldigt tunn från båda lagen pga skador etc,etc,etc,etc............
Det fanns några spelare som jag skulle vilja utmärka:
Jean-paul - förut så kunde du bara "talk the talk" men i år så har du visat mig att du kan "walk the walk", i mina ögon är du en kapten med ett stort C på tröjan.
U19-spelarna- grymt att komma upp till seniorerna och starta, STORT TACK! utan er hade vi inte klart oss.
Mr QB- Dagens match så visade du stort hjärta och en stor roll i laget, det är inte många som kan ta så mycket stryk och sen gå vidare.
Nu sitter jag och kollar på tv med familjen och min vän Doug som ska åka hem imorgon bitti. Ska snart gå och lägga mig men måste vänta så min prinsessa kommer hem från krogen, man måste ju hålla koll på dom ibland när dom inte har allt underkontroll. Sen vill jag inte vara sån men jag fyller faktiskt år på måndag så släkten kommer förbi imorgon runt tvåtiden, men ni får gärna gratta mig på måndag om ni vill....
Näää här blir det inga barn gjorda, tillsist vill jag tacka alla som läser min blogg och tydligen är det inte bara du Lamin utan jag har ganska många men jag är inte den som skryter nej nej. Skulle nog säga att det är runt 20 personer som läser min blogg och det mina vänner är ett stort framsteg. Tack igen, ni är min framgång....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0