Halllå...

Bara så ni vet är jag sjukt trött så om jag skriver något fel eller stavar fel så skyller jag på det!
Har jobbat sjukt mycket nu och det känns i kroppen kan jag säga, så den där semestern som kommer nu på fredag är längtad. Jag och Lina har inte bokat biljetter än men Lina är lite crasy så hon vill att vi ska vänta medan jag bara vill ha en biljett för att komma bort från allt och njuta av min kärlek. Det ända jobbiga att åka skulle nog vara att åka ifrån lilla Vera hihi.

Vi har jobbat i helg och i veckan för dom som inte jobbar på ett vanligt jobb på Dam-VM vilket låter riktigt kasst om ni frågar mig, men jag blir besvarar igen på mina förutfattade meningar. Damerna spelar faktiskt riktigt bra fotboll, dom gör saker som seniorlandslaget inte har förstått än men däremot så går det riktigt långsamt men kollar man på tekniken så är dom riktigt bra...

Nu tänkte jag kolla på lite tv och leta resor så vi ses !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0