Gudfadern Tjullo

Snart är den här den lilla skitungen, är helt sjukt att det ändå är så nära själv har man trott att det är massa månader kvar. Sanna är öppen 8cm så snart kommer han/hon vad nu 8cm betyder det kan jag inte svara på men det låter bra. Hallå jag ska bli gudfar det är faktiskt en stor ära och en stor roll nästa lika stor roll som att vara pappa till barnet(jag är pappan). Ärligt talat så tar jag vädigt seriöst på hela grejen med gudfar och är lite nervös för man vill ju inte faila, men jag ska ge mitt allt.
Tillslut vill jag bara säga till Jimmie och Sanna att  jag är stolta över er och tack igen för äran.
Jag ser ljust på den tid vi kommer ha nu med den lilla skitungen, det kommer bli så himla kul och jag får inte glömma att säga att Liiina hälsar er alla lycka och kärlek.
U go man....
Glad midsommar också BTW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0