Ensam Hemma...

Hallllllå mitt folk,
Familjen har åkte för några dagar sen på en bilresa ner till Italien(hur sköt är inte det?!)
Dom har haft det jätte bra förutom vädret, 3dagar regn *asg* jag är inte bitter jag nej.
Så igår passade jag på att bjuda över grabbarna från jobbet på lite bira och forboll vilket är en helt vanlig dag för mig på kungsholmen men dom måste ju få uppleva lyxen lite också ibland :P
Efter jobbet åkte jag, tard-philip och schteek-oscar med c till grillen för tardet äter inte vad som helst utan bara kyckling,köttbullar och mcdonalds. Då passade oscar med c på att ta en bil efter vi hade ätit vilket inte var så roligt eftersom jag inte gymmat på länge:


Lite jobbigt att visa mig så här eftersom min vackra tjej inte har sätt mina dåliga sidor än utan jag fixar till mig lite när vi träffas.
Nää men kvällen blev lyckad med lite öl och vattenpipa, var dock lite jobbigt att gå och jobba efter denna kväll för alla har ju inte sån tur som oscar med c som bara kan ta semester lite när han vill....(tard)

Idag har jag faktiskt varit duktig och tagit tag i mig själv och gymmat lite med fetto Jonas, så efter gymmet bjud han mig på en rostbiffsmacka med majo vilket vi hade förtjänat tycker jag!
Och nu ska vi ta fram chipsen och dippen och kolla på lite dålig rundboll men jag tar nog en morot istället för chips man vill ju inte tappa beachkroppen.

Simma lungt så länge....

Kommentarer
Postat av: Brunis

hahhahah

2010-06-29 @ 13:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0