Då var dagen här!

Yes Sir, idag är dagen som jag kom till denna jord vill inte förklara hur för det är lite äckligt men men ni alla vet hur....

Idag har jag fått massa gratulationer och jag vill ta tillfället i akt och tacka alla så himla mycket, dagen börjad ganska tråkig att man var tvungen att gå upp till jobbet men det var mysigt att vakna upp brevid sin prinsessa så det gjorde inte så mycket *hihi*

Sen kom det tråkiga beskedet att min plast farfar Lella hade fått en hjärtinfarkt och låg på operationsbordet, men trots alla omständigheter så mår han bra och operationen gick bra så nu kan man nästan pusta ut...
Men om man ska TÄNKA posetivt så ur det tråkiga kommer något gott, vilket ni inte fattar just nu men jag känner på mig det bara.

Jaaa men annars har dagen varit helt OK, just nu sitter jag och väntar på att Lina ska komma hem från sin träning och då ska vi äta tacos YES! det är ju trots allt min dag och jag får bestämma idag.

Men nu måste jag dra för det är en geting här inne och det kan va det läskigaste jag vet förutom spindlar, måste spring och gömma mig hej hej


Kommentarer
Postat av: Lina

ja akta dig, getingar är ju extremt farliga.............................................................

2010-06-08 @ 07:41:48
Postat av: Brunis

Haha jag håller med, getingar är inte att leka med!

2010-06-08 @ 13:26:37
Postat av: lamin

grattis på födelsen dåra =)

2010-06-08 @ 23:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0