41-0 babe

Yoo Yoo Yoo...
Vi hade match idag och som ni kanske ser så vann vi med 41-0, ganska dålig match på offence sida men vi lyckades sen att få igång maskinen. Stort + till Def och Philip Jönsson som hade en grym match och ett stort minus till Malle som bara passa en gång till mig, haha nää Malle hade en bra match tillslut.
I fredags möte jag den svenska snålheten när jag och en polare från jobbet var och pantade burkar, Vi pantade för 650 kr vilket är sjukt många pant burkar men under den tiden fick vi möta snålheten.
Jag skämtar inte om det kom 4-5 st damer i sina bästa år och skulle panta sina burkar, så jag som är så snäll sa att dom fick gå före för dom stod och hetsade mig. Då visas det att dom bara ska panta 2 fucking burkar för värdet av 1kr??????????????????????
Asså seriöst det måste va ett skämt?!
Hade jag kommit med 2 pant burkar så och sätt några stå och panta för 650kr så hade jag slängt mina burkar eller så ger man burkarna till dom som står där. Men det är ju bara vad jag tycker och tydligen så kan man köpa ganska mycket för dom pengarna!(1kr) hahah
Just nu sitter jag och mitt hjärta och kollar på en väldigt intressant fotbolls match i VM aaa just Malle är här också, iallafall idag ska vi bara ta det lungt och kolla på fotboll kanske några öl vem vet :D
för imorgon blir det att jobba på Bosön för UP och kamma in lite laxar.
Tänkte avsluta med en lite rolig grej som stoffe berättade för mig haha
Vad skulle det stå på på måltavlan ifall Nigeria och Tyskland skulle möta varandra och Nigeria är Hemmalag?!

Kommentarer
Postat av: LB

Vad är svaret ? :P I wanna know ?

Eller det kanske skulle stå, Run nigga nigga nigga, Run :P ??

2010-06-21 @ 03:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0