23 år

Hej Hej,

Idag hade jag släkten över på lite fika eftersom jag fyller år imorgon, hela 23år.
Fick en massa fina presenter idag så dagen kunde inte bli bättre med kärlek och saker hihih, sen så åkte jag vidare hem till Liiina där vi åt Tyresös bästa pizza bagarens spec. på Lilla Italien hur god som helst. Men nu blev jag lite rastlös efter som Lina har somnat i soffan (ingen ovanlig syn i detta hem) och det är inga roliga tv-program på tv!

Imorgon är det jobb igen, känns inte så tilltalande men man måste ju betala räkningarna så det är bara att bita i det sura äpplet.
Jo fan snart börjar ju VM i fjolboll så det ska bli roligt iallafall, alltid roligt med landslag för det förenar vänner och familjer framför tv´n. Det ända tråkiga är ju att sitt eget fosterland inte är med men man får väl heja på sina idoler istället och min idol är the one and only Fernando Torres aka El nino, så jag kommer nog heja på Spanien i detta VM-mästerskap. Vilket landslag tror du kommer vinna?

Tänkte gå och kolla lite tv nu så god natt så ses vi imorgon igen...

Kommentarer
Postat av: Brunis

Spanien eller Argentina vinner tror jag, stop and let me see your booty drop!

2010-06-07 @ 10:29:19
Postat av: lamin

spanien all the way med torres och villa dom kommer att ge allt o alla

2010-06-07 @ 18:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0