Turkiet

Hej mina vänner,
Jag och min prinsessa ska nu åka iväg på semester till Turkiet vilket kommer bli sjukt mysigt. Jag har varit där en gång tidigare med Lina,Pablo och nässel och då gillade jag det inte, vet inte vad det är som gör det förutom en sak!
Mina överbeskydande och idijotiska förutfattade meningar om Turkiet. Som man så tar man ett stort ansvar iallafall jag när man åker med sin kära. Jag känner ett stort behov av att ha kontroll på vad som händer helatiden eftersom jag lovat mig själv att skydda min prinsessa för vad som en händer...

Jag tycker det är sjukt jobbigt att känna så här men har bestämt mig för att ta itur med mina känslor och bearbeta dom under semestern så man kan få slappna av lite på sin semester. Jag kommer alltid vara den överbeskydande killen i hennes liv eftersom jag jag bryr mig så mycket om henne men nu ska jag bara njuta av hennes närvaro tillfullo och försöka njuta av Turkiets kultur.

Vi kommer nog inte ses på ett tag men jag ska försöka tänka på er när jag ligger på stranden och dricker en liten mysig öl :D


Kommentarer
Postat av: Far i baljan

Släpp och släpp in är bra grejor, lycka till med det och ha det skit skönt i värmen, riktigt avis blir man!!!



Puss Puss och hälsa Prinzipezza,



Far

2010-07-06 @ 11:10:51
URL: http://www.vimeo.com
Postat av: lamin

good luck old chuck =)

2010-07-10 @ 00:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0