Fredas

YoyO...
Igår hade min prinsessa och jag bjudit över några vänner för en liten grillning, det blev en riktig mysig fredag kväll men det bästa var nog krocket banan som jag själv byggt. Man märker att man har roligt när man tittar på klockan och klockan är halv 4 och man undrar när Nässel och Linda ska gå hem liksom, skit jobbiga, haha nää var riktigt trevligt. Synd bara att min lilla tjej Vera hade lite ont i magen så hon var lite ledsen, sjukt jobbigt när man inte vet vad man kan göra utan bara vill göra något som gör att det går över...
Idag är det ny grillfest hemma hos en Felicia som fyllt 20 barre, så det kan bli en sen natt idag me men vem vet man är ju inte lika ung längre :p haha
Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0