Borta bra men hemma bäst...

Har precis kommit hem från en underbar semestervecka i Turkland med min prinsessa, hotellet var skit bra och vi var nära både strand och stad. Vädret har varit bra och maten är vad man betalar för, dyrt = gott billigt=usch.
Tyckte det gick väldigt bra med mina förutfattade meningar och sånt skit, men jag kan ju garantera er att dom är fortfarande väldigt jobbiga försäljare som typ alla telefonförsäljare!
Det som var mindre roligt var att ving konstaterade ca 1 min innan utcheckning att planet har 5 timmar försenat så det var midre kul, men vi fick ju spendera lite mer tid utomlands och vi fick en förfriskninga av Ving när vi kom till flygplatsen, förfriskning = macka,kaka och dryck men ordet kan ju tolkas hur som helst.
Men nu är vi hemma i underbara Sverige och vad är inte bättre än en svensk sommardag?!
Ídag har vi stehckt och kollat på lite båtar med prinsessans päron, sen så åkte vid ner till deras båtplats och bara njöt....
Nu ska jag sova och äta, Mmmmmmm gOooooO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0