Bussrumpa

Yooo
Har precis avverkat 6 timmar och 27 minuter på en buss och mer kommer. Är på väg upp till Jämtland där vi ska möte Jämtland Republicans med vårt U19 lag, så imorgon har vi match vid 11:00 och sen är det bara att hoppa på bussen igen...
Men det tar inte slut än för när vi kommer hem typ jätte sent ikväll så ska jag gå upp tidigt och åka till Karlstad för att spela själv, så man skulle kunna säga att jag tillägnar denna underbara helg/fritid på en buss jävel men vad gör man inte för sitt lag, kommun och sport.
Vet inte riktigt vart vi är någonstans förutom att det är massa skog och en sjö som jag tror kallas Siljan men jag kan ljuga också så tro inte på allt jag skriver.
Men dagens fråga kommer att handla om Jämtland Republicans...
Hur korkade får man va att dom tror att dom är ett eget land? för ni som inte vet så har Jämtland en egen flagga, en egen nationalsång och en egen president, men hallå WTF ?
Åker jag då utomlands ifall jag åker till Jämtland? kanske måste ta med mig mitt pass då ifall det är passkontroll, men som tur är har vi kungen på bussen Patrik Häger som sitter som på Arlanda flygplats som passkontrollant så han lär fixa in mig *hahah*
Nää men seriöst, nu har vi lärt oss att det finns skadade grupper av människor kalla dom sekter om ni vill men jag skulle bara säga att dom är lite konstiga i Sverige. Jag som trodde att vi va friska människor i detta land men tydligen inte...
Nu ska jag njuta av den sköna naturen hej hej
Jämtlands egna flagga...

Kommentarer
Postat av: lamin

haha det e klart att det finns skumma människor kolla bara på ehab hahah ajuste kolla på den har låten http://www.youtube.com/watch?v=7pKrVB5f2W0

2010-05-28 @ 16:05:04
Postat av: tjulle

hahah helt sjuk video

2010-05-29 @ 08:49:11
URL: http://eltjullo.blogg.se/
Postat av: Linaaaaaaaa

hahahahahahahahaha du är ju rolig ibland jue

2010-06-01 @ 12:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0